Bjuder på lite bilder!


Lovade ju lite bilder i förra veckan, men tiden och orken för att ladda upp dem försvann. Så nu äntligen tänkte jag visa er lite bilder från den senaste tiden :)





För några veckor sedan va vi på Alice i Underlandet på IMAX 3D bio... Snygga vi är va?!




Vi åkte till Red Rocks, underbart vackert!




Amfiteatern som är byggd i bergen vid Red Rocks.




Vi ska på NHL hockey den 4e april :)




Detta var förra onsdagen, St. Patricks Day, som vi firade i parken, runt 20 grader varmt :)




I lördags förmiddag, underbart när solen skiner efter värsta snöstormen!




Ganska mycket snö efter att det bara snöat ett dygn!



På söndagen hade det redan smält bort så här mycket och var så pass varmt att vi kunde sitta ute och fika.




Och igår var det dags igen för ännu en snöstorm! Detta är efter endast två timmars snöande...


Detta väderskiftande gör ju nästan att man blir galen. Men jag är ändå rätt glad att snön smälter mellan varven. Nu här på eftermiddagen har det redan hunnit smälta bort endel, solen värmer så mycket här. Så imorgon lär det väl vara nästan borta lagom till nästa snöstorm som de varnar för på fredag, Thats Colorado!


Hopp de va lite bilder som förhoppningsvis har täckt lite av vad som hänt de senaste veckorna... Nästa vecka när vi kommit hem från Chicago får jag bjuda på en hel drös med bilder :)

Jag har dessutom varit och klippt mig idag, för endast 140 svenska kr, inklusive dricks, och ikväll ska jag slänga i lite hårfärg. Så jag kommer bli snygg inför resan! Haha!


Hoppas ni där hemma får en fin helg också, hörde att det skulle bli lite varmare väder!



Puss och Kram från lilla Mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0