Om nio dagar...


...kommer min älskade Christian hit! Äntligen har biljetterna bokats :)
Förstår ni, nio dagar, det är ju ingenting om man jämför med de snart tre månaderna vi redan har varit ifrån varandra! Så konstig känsla man får nu, jag längar så mycket mer nu än jag någonsin gjort, nio ynka så dagar, en vecka och två dagar alltså. Bara en helg kvar och sen kommer jag förhoppningsvis tillbringa varje lördagnatt hos min älskling :)


Annar händer de väl inte så mycket, igår va en annan svensk Au Pair, Nadja, här med sina två värdbarn och lekte... Eller vi pratade väl mest :) Skönt att ha nån i sin egen ålder att prata med ibland när man jobbar...

På tal om jobb så börjar jag typ nu :P

Ha de fint så lovar jag att blogga lite mer senare, eller imorgon :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja lite fräckt med kina :)

vi planerar att stanna i två år, men vi kan avbryta efter ett. Kan också bli ett tredje om vi känner för det. Christopher har fått jobb där, själv har jag inget än, men hoppas få något i alla fall. Ikea har ju rätt mycket verksamheter där, så omöjligt är det nog inte. Annars får jag leka hemmafru ;)



har du redan varit där i tre månader?? Shit va fort tiden går alltså, galet!

skönt att få ner din baby nu med då förstår jag. Vet ju hur det är att vara ifrån varandra, sista dagarna innan man ses är alltid värst!

ha det fint :)

kram

2010-01-13 @ 19:33:34
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0