Ledig helg på g...


Då va de dags för en liten uppdatering igen kanske. Har inte hänt så mycket spännande alls faktiskt!
I måndagskväll åkte jag och tränade på kvällen, så himla skönt, va säkert tre-fyra veckor sen sist. Måste verkligen bli bättre på de nu!!
Tisdagkvällen blev de en sväng till Starbucks för att träffa Alex och Karo, mycket mys. Så himla trevligt att bara sitta och snacka lite skit :)
Igårkväll gick vi på bio för ovanlighetens skull, haha!!! Jag gick med Karo, Kathrin och Karianne. Och vi såg It's Complicated, sjukt rolig film! Har inte skrattat så mycket sen jag och Christian såg The Hangover i sommras! Rekomenderar den starkt! Jag menar man skrattade verkligen rätt ut genom nästan hela filmen :P
De va kvällarna de :)

Dagarna har annars sett ut som vanligt typ, eller i måndags förmmiddag tog jag med mig tjejen och handlade på ett ställe som heter Costgo, de har allt i storpack och megabilligt. Man måste ha kundkort för att ens kunna handla där inne, så löjligt. Men antagligen bara för att de ska kunna hålla reda på vad och hur ofta man handlar. De va en sjuk syn iallafall, de har allt i matväg men även elektronik som tv och så och sen också tillochmed möbler. Galet! Men kul va de iallafall, och vi hade en mysig förmiddag.

Idag på förmiddagen var jag ledig så då passade jag på att åka och träna igen, tänka sig, andra gången den här veckan. Känner mig stolt! ;) Jag passade även på att sitta en stund i bastun och i bubbelpoolen! Riktigt härligt! Bubbelpool är fasen underskattat alltså!

Och imorgon är de fredag igen och jag jobbar 8.30 - 17 typ. Sen är jag ledig hela helgen! Ska bli riktigt nice! Nu ska vi bara försöka bestämma oss för vad för skoj vi ska hitta på :P
Vi tänkte först åka till Mount Rushmore, men kom fram till att de va lite för långt för att åka upp på lördagen och sen hem på söndagen. Så vi får helt enkelt hitta på nått annat!

Vad ska ni där hemma göra för skoj i helgen?


Kom precis på att jag glömt att visa den här bilden, den är till dig Moa :)
De syns lite dåligt för jag va tvungen att ta med mobilen... Men om man sparar den och zoomar in så syns de ;)




Puss och Kram på er!
Och ta hand om er i kylan...


Kommentarer
Postat av: Emelie i säääälen;)

Hej min söta! Jag ser att du har det bra, det har jag med jag trivs som fisken i vattnet! Jag saknar dej och ser framemotnär vi ska träffas när vi båda är hemma:) <3 ihelgen jobbar jag, men sen är jag ledig på måndag så då blir de HC på söndag(ute ställe), det börjar bli sjukt kallt här uppe -38 va de idag, då gör de ont när man andas när man är ute för de är så sjukt kallt:( men ack så vackert här är! Ta hand om dej stumpan, vi hörs!!! Puss puss

2010-01-09 @ 00:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0