I'm crazy about You!


Varje minut under hela dagen har jag gått och tänkt på hur det kommer bli när jag väl hämtar C på flygplatsen nästa fredag. Det kommer bli helt otroligt! Jag längtar :)

Annars har dagen varit hyffsat bra. Hade lite sovmorgon så jag började vid halv elva. Fixade lite lunch att ta med till min lilla tjeja. Vi skjutsade mamman till biblioteket och sen åkte vi till en lekpark en stund, busade och åt lunchen. Sen var de dags att hämta storebror på förskolan. Han hade haft en bra dag sa fröknarna. Vilket va tur de för morgonen va tydligen inte så rolig. Tror att de båda börjar känna av att inte mamma är hemma så mycket längre. Vi for hem och de va dags för nap, de va båda trötta så de gick ändå hyffsat snabbt att få dem i säng.

Sen skypade jag med min underbaraste man, pratade massa om hur de kommer bli när han väl kommer hit, och allt vi ska göra :) Sen blev de även en stunds prat med min älskade vän Pia. Saknar er så mycket!

Eftermiddagen har väl inte varit den roligaste i världshistorien direkt, båda har varit kinkiga och tjuriga, tjafsat med varandra hela tiden så det har varit mycket skrik och tårar. Men vi lyckades iallfall baka lite, de tyckte de va roligt, i typ 10 minuter, haha! Det blev äpple och hallon bröd, himla mumsigt faktiskt :) Sen lekte vi lite med alla gosedjur och dockor i soffan med alla deras filtar, så söta är dom när dom ska lägga över filtarna över varje litet djur. Och sen var de dags för middag och sen läggdags. Kan säga att jag är väldigt lyckligt lottad när det gäller att få dem i säng. Ge dem lite mjölk, läsa en liten saga eller två och sen somnar de efter en liten stund i sin säng.

Pappan hade nån middag ikväll och mamman är ju som vanligt i skolan, så jag sitter här med datorn i knät och har läst lite bloggar, kollat FB lite och så. Väntar på att de ska komma hem så jag kan gå o lägga mig, har sån huvudvärk efter idag. Fick inte babymonitorna att funka, så vill inte direkt gå o lägga mig...

Imorgon är jag ledig fram tills fyra faktiskt, så de blir gymmet och kanske basta och bubbla lite också :)


Och just de, rubriken säger väl allt om hur jag känner just nu! Om nio dagar är du här! Can't wait!





Puss o Kram Skumbanan ;)


Kommentarer
Postat av: maria

tack Malin!=)...ja de va inte riktigt kloka där!! som tur är så har vi nu satt stopp för det så arbetsförmedlingen skickar inga fler praktikanter till de stället!! hoppas jag iallafall!! jag berättade om allt för dem! så dem är ju på våran sida o det känns bra! nu kämpar vi vidare ja får se om jag snart får en annan plats jag kan vara på!....fin bild det där!;) hoppas allt är bra med dig nu kommer ju snart Christian!=)...jag kommer att sakna honom nu!!:( men hoppas att han får det bra! du verkar ju trivas iallafall! kram maria!

2010-01-15 @ 11:18:42
URL: http://httpmialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0