Ibland blir de inte riktigt som man tänkt sig...


Planerna för den här helgen har verkligen gått upp och ner...
Först tänkte vi åka på vår lilla roadtrip till mount rushmore, och sen bestämde vi oss för att inte åka. Men sen kom vi på att om vi inte åker nu den här helgen kommer vi antagligen inte att kunna åka. Så vi hade bestämt att åka tidigt idag på lördagmorgonen och jag va precis på väg att boka hotell, för ynka 35 dollar igårkväll, när tjejen som skulle köra helt plötsligt tycker att de blir lite väl stressigt och jobbigt att köra. Och de förstår jag verkligen för de är typ 8 timmar dit eller nått och så vet man ju aldrig med trafik och väglag och så. Så de hela blev inställt vid elva igårkväll. Lite småsurt, för då va de liksom lite försent att hitta på något så fredagkvällen blev lite förstörd. Och så hade vi ju helt plötsligt inte en ända plan för helgen. Så idag på dagen har vi bara gått lite på stan, fikat en lång stund och myst :) De har varit riktigt nice väder idag, tro de eller ej, typ 45 degrees, vilket är typ 7 plus, och strålande solsken på de! Sen kom jag hem hit och de va först tänkt att vi skulle in till Denver för att gå ut en sväng. Men jag blev lite småsur på mina värdföräldrar, de skulle ha gäster och de kom strax efter jag kom hem så jag va uppe, men de presenterade inte ens mig och frågade inte ens om jag ville äta med dem. Såå jäkla illa! Nu känner jag mig verkligen som en anställd! Så nu är jag inte på nått festhumör alls. Det blir ut och käka och sen bio med Alexandra istället. Blir mycket trevligt! Och lugnt och skönt :)

Imorgon har jag heller ingen aning om vad som händer, de ska tydligen bli lika underbart väder som idag, så kanske nån kul liten trip upp i bergen eller nått... Vi får se helt enkelt.


Hoppas ni där hemma har en underbar helg!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! Idag så ska vi åka skidor:) Det ska bli skoj. Tack för bilden föressten. Nu längtar jag jätte mycke till min födelsedag:) Det är ju inte alls långt kvar:)

Puss och kram<3 saknar dig (`v´) Det ska va

`v´ ett hjärta.

2010-01-10 @ 11:26:51
Postat av: Moa

Det vart lite fel när man skickade iväg det:(

2010-01-10 @ 11:28:29
Postat av: Pia

Jävla puckon. så behandlar man inte min malin! :(

jaja, hoppas det blir bättre !!

I em. ska jag träna :)

ska hålla utkik efter dig på skype ikvälll... el nä förretsen du e ju ledig o nog inte hemma. i morron bitti istället kanske.

pussipuss

2010-01-10 @ 14:27:06
URL: http://pialena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0