Hollywood!


Så i måndags morse åkte jag och Kaveh från Fullerton där hans syster och pojkvän bor in till Los Angeles och Hollywood för att kolla läget på Boulevarden...
De gick smidigt att ta tåget in till Union Station och sen tunnelbanan viadre till "The Walk Of Fame". På vägen hann jag till och med skymta LA's skyline :) Inte så mycket mer att säga än att de va coolt! O de va såklart mycket folk överallt. Vi såg såklart Hollywood skylten, massa stjärnor och jag träffade Johnny Depp, haha! Vi åt såklart massa gott också ;) Jaa de va väl de mesta, här kommer lite bilder...



PALM!!! :)



Los Angeles skyline







Jag o Johnny Depp ;)



The King of Pop!





Kaveh fajtas med Luke Skywalker, eller vad han heter :P



De blev ett besök på Hooters för att käka lite Buffalo Wings på kvällen!


Tog såklart massa mer bilder, men orkar inte lägga upp fler.
Imorgon kommer bilder från Las Vegas, för nu ska jag göra mig iordning, tjejerna ville ha med mig ut ikväll :)


Gott nytt år förresten!
Hur va eran nyårsafton?

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0