Dagarna springer iväg och det är ju helt perfekt...


Nu va de redan lördag och endast sex dagar kvar tills min fina C landar på Denver International. Ska bli helt otroligt skönt att känna hans armar runt mig igen! Tror jag kommer vara som ett nervvrak eller nått nu den här veckan som kommer, eller jag har väl redan börjat bli det, haha! Har knappt kunnat sova de senaste nätterna. Ligger bara och tänker, funderar och fantiserar hela tiden.

Igår va en lång jobbdag, barnen va väl sådär roliga, de märks att de inte tycker om att vara ifrån sin mamma så mycket som de har varit nu, och det är typ sex veckor kvar till hennes test. Det lär bli tuffa veckor för alla här känns det som. Jag slutade iallfall vid sju tiden igår, fixade iordning mig och åkte till Karo. Hängde där en stund medans vi väntade på Kathrin. Sen blev de lite barhäng nere i Boulder för att till sist gå en sväng till Round Midnight för att dansa av oss lite. Gillar verkligen de stället! Sjukt bra musik och kul folk :)

Nu idag ska jag ner på stan en sväng, fixa lite stuff och sen möta Alex för lunch på Whole Foods. Ska försöka komma ihåg att ta lite foton där inne. Älskar den mataffären! Fräscht och fint överallt. Och i eftermiddag/kväll blir det jobb för min del för the parents ska ut och äta.

Vad gör ni där hemma denna underbara lördag såhär mitt i januari 2010?
Tell me :)


PUSS - M


Kommentarer
Postat av: Moa

Heej!!Idag har vi bakat för fullt här hemma.För i morgon ska jag ha kalas:)Det ska bli kul!:)

Vi saknar dig jätte mycke<3

Puss och kram<33

2010-01-16 @ 19:19:05
Postat av: Sofie

Hej! Jag var i Florida som utbytesstudent 06/07 och nu till sommaren ärplanen att jag ska åka tillbaka till USA, dock som au pair den här gången. Mitt projektarbete till gymnasiet är att skriva en blogg om USA i allmänhet. Har länkat till dig i ett av mina inlägg (från 17 jan) istället för att lägga till dig på min länksida (kolla i bloggen så fattar du). Jag skulle verkligen uppskatta om du skulle kunna skicka in de uppgifter som jag saknar (åter igen; kolla länksidan så fattar du). Använd gärna fliken "kontakta mig". /Sofie

2010-01-18 @ 14:25:16
URL: http://sofiesusa.blogg.se/
Postat av: maria

tack Malin!=) ja det var verkligen en toppen kväll!=)...ja jag är så himla glad o stolt över Christian!! han är verkligen värd att få komma till USA kan inte fatta att han ska dit känns så stort!! o ja det känns bra o veta att du tar hand om honom!=)o som du säger ni behöver ju inte stressa med allt för det är ju ett halv år så ni ska nog hinna med allt roligt!!=) lova att lägga upp en massa bilder!! ska skaffa facebook!! ha det toppen kram maria!!=)

2010-01-18 @ 22:39:32
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0