Jag vet, jag är kass :P


Nu var de ett tag sen sist igen... De känns som att jag aldrig har tid att blogga längre, dagarna bara springer iväg! Jag menar fattar ni att Christian har varit här i två veckor redan! Galet kul att ha honom här :)
Sitter hemma hos honom nu, och han spionerar över min axel, hihi!

Förra helgen på fredagen så jobbade jag sent, så på vägen till C köpte jag glass o hyrde film, så de blev bara mys :) Lördagen blev en sväng på stan, mötte Alex på Jamba Juice och satt i solen och hade de skönt!
De va ju våran sexmånadersdag så vi gick ut och åt på BJ's, mycker mumsigt och trevligt. Vi tog faktiskt taxi ner på stan så jag också kunde ta ett par drinkar :)

Söndagen blev de en liten "hike" uppe i bergen här i Boulder också tillsammas med Alex. Så himla vackert är de där uppe, så man blir ju helt stum ibland!


Veckan har gått fort, i tisdags gjorde jag och C världens godagste fiskgratäng med dillsås och räkor! Mmmm, dillsåsen blev fantastisk :) I onsdags började jag min italienska kurs, gick väl sådär, fattar inte så mycket än men de löser väl sig... Annars har jag mest varit här hos C och myst!

Igårkväll, fredag alltså, va jag, Alex, Petra och Grete på Hapa och åt mumisg sushi och sen blev de den nya filmen Dear John. En riktig tjejfilm och lipig som jag är, blev de ju lite tårar. Nu ska vi snart åka in till Denver hade vi tänkt, utforska stan lite mera!


Lite bilder vill ni såklart se ;)




Min snygging på BJ's




Med en Cosmo i handen som vanligt :)





Sjukt god efterrätt delade vi på! Nån chokladkaka med chokladbitar och chokladglass uppepå!




Uppe i bergen :)




Är de inte underbart?!




Lite roligt hoppfoto :)





Hoppas ni har en underbar helg där hemma!
Saknar er! <3


Kommentarer
Postat av: systeryster

Duktig flicka ;)

Ja du vet ju vad vi har sysslat med i helgen :(

Lovar att ringa när jag känner mig bättre...är så seg i huvudet att jag måste tänka efter för varje ord jag skriver :)Tänk vad jobbigt det skulle vara att prata med mig då.

Puss på dig stumpan

Älskar dig <3

2010-02-08 @ 10:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0