USA -> Colorado -> Boulder!


Wihooo!!!
Jag kan inte riktigt fatt de....

Inatt fick jag mailet, mailet där de står att familjen vill välkomna mig som deras au pair :) Så jag åker om tre veckor, närmare bestämt 19e oktober från landvetter! Och sen dröjer det bara tre månader sen kommer min älskling till samma stad! Kan inte fatta de, jag har lyckats hitta min drömfamilj i precis samma stad som C ska till o göra sitt ex-jobb! Helt oftattbart, samma stad av alla städer i heeeeela USA! Kan inte beskriva med ord va lycklig jag är nu!

Så nu är de bara massa, massa förberedelser som jag kommer ägna mig åt de här veckorna! O framförallt umgås så mycket jag kan med alla nära o kära... Jag kommer sakna er enormt! <3

Men kolla här så vackert Boulder ligger precis vid Rocky Mountains


Men ikväll ska vi tänka på annat, de ska bli firande av min bästaste S som fyller 25 år på måndag :)
Så de e väl bäst att jag börjar göra mig iordning så att jag hinner i tid!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0