Hoppas, hoppas, hoppas!

Blev inget med Atlanta, o inte heller en annan familj i Philadelphia jag hade kontakt med...
Men tur va kanske de för nu har jag pratat med en familj som verkar helmysiga o de bor i Bouler, Colorado... O de e ju dit C ska i januari! Om inte de e perfekt så vet jag inte vad perfekt är för något :P Tänk om de blir dom nu, jag hoppas verkligen de! Hade känts så skönt att veta att C snart kommer efter jag har åkt... Pratade med mamman i familjen i en timme igår kväll o pappan ringde idag... De kändes hur enkelt som helst att prata med dem!
Men men, nu får jag inte få för höga förväntningar... Men hur kan man inte hoppas liksom?!

Jag jobbar typ inget längre heller, de e så lite att göra på restaurangen så de behöver mig inte riktigt där... O om jag ska va ärlig så pallar jag inte riktigt att jobba där heller, de e lite knepiga dom där ägarna...
Så nu vill jag verkligen komma iväg till stora härliga USA! Jag har ju verkligen inget att göra om dagarna här... Har faktiskt varit o lånat en bok på bibblan, ni som känner mig blir säkert lite chockade, haha! Har aldrig läst en hel bok i hela mitt liv, förutom kurslitteratur när jag pluggade då förstås... Fast knappt de heller, då hoppade man ju över de som inte va kul :P Men de va iallfall Sophie Kinsellas bok En Shopaholics Bekännelser som jag lånat, än så länge gillar jag den faktiskt :)

Nu märks de att de börjar bli höst, de har varit regnigt o tråkigt de senaste dagarna o de börjar bli mörkare o mörkare om kvällarna... Saknar sommaren nu lite, känns inte riktigt som jag är klar med sommaren än, hann inte göra nått knappt känndes de som... Va väl på stranden tre gånger typ, de e på tok för lite! Men de e finns ju inte så mycket att göra åt de nu... Bjuder på en liten sommarbild så man kan minnas en härlig stund iallafall :)



Så håll nu alla tummar ni har för min skull :)

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0