Fix...

Nu har de nog börjat sjunka in lite... Tre veckor, 21 dagar kvar bara! Kommer gå så sjukt fort...
Igår hade jag en sån där dag då jag kände att jag knappt ville åka längre, kommer sanka alla så himla mycket! De kommer nog bli tufft, men jag hoppas att jag klarar de! Eller jag kommer klara det! Eller hur?! Det är ju bara ett år... De går ju fort! Första månaderna kommer allt va nytt o de kommer vara mycket att göra hela tiden tror jag... O sen kommer ju Christian i januari, då blir de såå mycket lättare... You and Me in America :)

Men idag ska de ringas, ringas o ringas... Massa samtal till alla möjliga ställen! Sen är de dags att börja rensa och packa lite smått. Mycket ska hinnas med de här två veckorna i Halmstad innan flytten den 10e, vill ju gärna hinna träffa alla här nere så mycket som möjligt också. Sen bär de hem till Tanås den sista veckan, så jag kan umgås med min fina familj o vännerna där hemma lite...

Nehe, dags att sätta fart då kanske :)

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Christian

Klart du fixar det älskling! You and Me honey... :)

2009-09-28 @ 13:32:36
Postat av: Sofia

Jaa, underbart med bara 21 dagar kvar till USA. Jag börjar dock känna paniken över allt som ska fixas, du med?

Flyger du i från landvetter?

Kram Au Pair Sofia

2009-09-28 @ 16:03:41
URL: http://sofiaaaa.blogg.se/
Postat av: Sabina

Det kommer bli grymt bra! =) Puss

2009-09-29 @ 10:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0