The first Au Pair meeting...


Idag på förmiddagen följde jag med min värdmamma o killen till en mataffär, ganska stor... En väldigt hälsosam sådan, allt e typ organic... Helt fantastisk affär, massa o jag menar massa frukt, grönsaker o bär, superfräsht! Fisk o köttdisken, OMG! Helt sjukt! Så nice!

Sen när vi kom hem fick jag lite tid för mig själv så jag packade upp lite, skypade med syrran o barnen, så kul att prata med dom! O sen med min älskling en stund oxå, eller ganska länge faktiskt :) Underbart! Saknar dig min prins!

Nu på kvällen hade vi träff med alla Au Pairer i området, en tjej från schweiz (stavas de så?) hämtade upp mig eftersom jag inte lärt mig köra här än... Super trevlig va hon :) Hon bor typ bara upp för gatan tydligen! De verkar som vi har endel gemensamt, känns skönt! Träffade även två tjejer från Sverige :)
Vi gick på ett stort skräckhus som heter Frightmare, jag säger bara Gasten på liseberg släng dig i väggen! De här va helt otroligt, fy fasen va alla skrek, inkulsive mig såklart! Så himla snyggt gjort oxå... Galet!

Idag har vi oxå bestämt ett litet schema för veckan, så redan imorgon ska jag va själv med tjejen för första gången... Hoppas de ska gå bra! Killen är på dagis mån-ons...

Nu ska jag kolla lite tv sen är de dags att sova!


Puss på er


O förresten, de har snöat massa här idag, de la sig lite granna :)



Kommentarer
Postat av: systeryster

Kul att träffa andra au pairer!! Det känns väl skönt att det var några svenskar :) Om Gasten kan slänga sig i väggen kan jag förstå att du skrek...jag vågar ju typ knappt inte gå in där, så det spökhuset du var på är nog inget för mig :). Idag ska vi till Sassa och käka lunch...swedish meetbals haha.

Puss puss älskar dig

2009-10-26 @ 09:09:32
Postat av: Din

Saknar dig med älskling! Så himla skoj att det finns en au pair i närheten! Skräckhuset verkar ju sjukt kul! Ytterliggare en sak vi ska göra :) Älskar älskar älskar dig. PUSS <3

2009-10-26 @ 13:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0