Resväskor


Igår fick jag äntigen köpt två resväskor, lagom stora med fyra hjul... Himmelens smidigt :)
Rätt bra pris fick jag me! Så här ser dom ut om ni vill veta :) Fina va?!


Nu idag håller jag på o fixar lite med datorn, sparar ner allt på min externa hårddisk... Ska inte ha med mig den gamla utan hade tänkt att köpa en mini laptop när jag väl är där sen :) Sen ska jag börja försöka sortera ut vilka kläder som ska med o så... Börja packa lite smått!

Det är inte många dagar kvar nu, redan onsdag idag ju, GALET! Fattar inget, blir ju nästan rädd när jag tänker på att om en vecka befinner jag mig i en utav världens största och häftigaste städer... Sjukt! Men kul! :)

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Pia

snyft !

2009-10-20 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0