I'm in NY baby :)

Nu är de andra kvällen på skolan... Har äntligen kunnat koppla upp mig på min egen dator :)
Skönt att ha åäö :)

Flyget gick bra, lite segt att vänta i Frankfurt bara... O man behövde inte gå igenom säkerhetskontrollen igen, de va bra! Sov mestadels av flyget mellan Frankfurt o NY så de va himla skönt!

Maten här på skolan suger kan jag ju säga... Bara fett typ, längtar tills jag kommer till familjen så de kan bli lite ordning på't :) O jag vill bara få ordning på allt, skaffa telefonnummer o bankkonto o allt sånt där, så man kan komma in i lite rutier sen...

Idag har vi gjort lite "arts and crafts" om olika sjukdomar o sen en liten grej om sitt egna land, blev ju sådärsnyggt, haha! Ni vet ju hur kass jag är på att måla! Sen nu på kvällen har vi haft Sing-A-Long, vi svenskar sjöng o dansade Små grodorna och grisarna :)

Jag fick en liten present av värdfamiljen oxå, de va bland annat rundturen till NY som de hade betalat! De va gulligt tycker jag :)

Nu har jag och några svenska tjejer gått till närmaste affär o kollat läget, jag köpte skittles :) De du Pia! Sitter o mumsar på dem nu! Så sitter vi här med varsin dator o kollar :)

Klockan är nu 22.00 typ här i NY och typ 4 på natten hos er... Så strax god morgon för er o god natt för mig!

Puss på er alla, saknar er och älskar er!


Kommentarer
Postat av: Stéph

härligt att du börjar komma iordning så smått nu gumman!! :) hur är NY?? Häftigt va? :):) när far du vidare till familjen? Jag tycker det är kanon att du skaffade en blogg innan du stack. Bra tänk sistah'! xD du får ju se till att lämna ditt nr sen när du skaffat det! :):) så man kan skicka lite sköjsigt till dig! Nu är lillebror hos mig. Han hälsar så gott till dig. :) Pussss love you

2009-10-21 @ 12:25:13
Postat av: systeryster

Menar du att du skulle måla...vi vet ju båda vem som hjälpte dig i skolan ;) Måste få veta hur är det In The Big City NY??!! Måste vara grymt.

Vi ska käka färk pasta med skinksås..lite annat den maten du får :)

Jag hade med mig Enzo till mamma förrut med hon ville inte att Pippi och han skulle ses...larvig va??

Nu väntar vi på Jenny hon ska komma och köpa julkort av Moa...det går jättebra för dom att sälja. Klassen har bestämt att dom ska sova på hotell i Göteborg...Axel B har redan ringt och kollat priser hihi. Tur att dom har framförhållning :)

Ha det så bra stumpan.

Vi älskar dig <3

2009-10-21 @ 16:59:06
Postat av: pia

ååå skittles :) fast jag är inte så avis. jag åt upp min sista häromkvällen. (sen tysklandsresan du vet

Coolt i NY ???

thihi, ja vi vet ju att det var Pernilla som målade människokroppen, evighetsmaskinen o allt sånt i skolan ;o) men du är bra på annat hjärtat :)



Ta hand om dig min BFF !!!

Massa pussar från oss !

2009-10-22 @ 13:36:01
Postat av: Liza

Så stolt över dej gumman... själv skulle ja host aldrig våga bara ge mej ut i världen sådär själv!!!



Jag hopppas verkligen att allting är jätte bra!!!



Saknar dej gumman!!!



Puss Puss

2009-10-23 @ 02:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0