Happy Halloween :)


Oj vilken förmiddag... Det är lillkillens födelsedag idag, så de har varit stort kalas med massa utklädda barn och föräldrar här på brunch! Så söta alla har varit! Jag hade på mig en grymt snygg Hippie dräkt, ballast i Boulder! :P
Vi hade fixat bagels med massa olika tillbehör o sallad... Fruktsallad, cupcakes och gigantisk chokladtårta till efterrätt! De somnade snabbt när alla gått kan jag säga!

Igår va jag på The Social Security office för att fixa ett social security number så att jag kan ta körkort o öppna bankkonto o så... Pappan skjutsade mig o sen hämtade mamman, lilltjejen o mormorn som flugit in från Florida mig för vi skulle åka o handla massa till kalaset!
Sen direkt hem för att fixa lunch till tjejen o killen som va hemma o lekte med sin morfar... Efter de va de dags för deras nap så då åkte jag o mormorn o morfarn iväg igen, de bjöd på lunch på ett ställe där man kan plocka till sig sin egen sallad, så mycket goda grejer! Sen åkte vi till en stor bokaffär, Barnes & Noble, shit vilken fin affär, finns allt du kan tänka dig i bokväg! Jag köpte en urgullig dinosaorie bok till killens födelsedag!
Senare på eftermiddagen när pappan kom hem från jobbet åkte vi o fixade ett telefon abbonnemang till mig o sen handlade vi varsin Halloween outfit :)

Måste ta ett kort på min snygga Hippie dräkt o visa :P

Happy Halloween!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mosan

Oo vad kul ni verkar ha haft det, du måste lägga in en bild på dig och hippie-dräkten.Vi har sovit över hos mormor det va med kul=)vi åt våran specialare.Det är lite synd om Axel för han har inte fått nåt lördags godis! puss och kram Moa

2009-11-01 @ 09:16:34
Postat av: Sarah Elbert

Åh, vad roligt att läsa din blogg! Låter som att du har det riktigt bra! Kram Sarah

2009-11-01 @ 12:32:52
Postat av: maria

tack Malin!=)... ja visst är han fin=).....verkar som du haft en trevlig helg du också!!=) kul o se en bild på dig o din hippie dräkt sen=)

kram maria!

2009-11-01 @ 22:48:03
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0