Grannar...


Idag har vi varit ute endel o lekt i snön! Försökte göra en snögubbe, men de är tyvärr ingen kramsnö :(
Snön har verkligen lagt sig på träden, o förut så blåste de till lite o de dunsade ner en hel hög med snö när jag o killen var under trädet... Ni skulle sett hans min, så snopen! Haha, men sååå söt!
På eftermiddagen gjorde jag o tjejen köttfärslimpa med kycklingfärs... Blev mums, hela familjen gillade de faktistk!

I huset bredvid bor de tydligen en tjej o fyra killar som alla går på CU (Colorado University), de kom o hjälpte oss att skotta uppfarten igår, så nu ikväll gick jag över med lite kakor till dom som tack... Himla trevliga! Så hängde där ett par timmar! Två av killarna är från Alaska, fatta de eller?! Trodde knappt man kunde bo där, haha! ´

Nu är de dags för sängen, klockan är faktiskt elva! :P

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bor man som jag i Skåne får man vara glad över om det kommer någon snö överhuvudtaget. Kan du inte skicka lite snö från USA........

2009-10-30 @ 08:45:37
URL: http://wwww.123minsida.se/lindassida
Postat av: Sara

Heeej! Har varit lite dålig på att läsa din blogg hitills, men nu är jag äntligen klar med allt i skolan så idag har jag läst ikapp :) Verkar som att du har det bra där borta, låter underbart med snö!! Ska bli bättre på att hålla koll på dig från och med nu! ;) Kraaaaam

2009-10-30 @ 11:58:04
Postat av: maria

Ja det förstår jag att du gör! tur att ni snart får träffas igen då!=) japp ska lägga upp lite bilder senare...roligt att du har en blogg så man kan följa dig! ha det så jättebra kram!

2009-10-31 @ 12:04:58
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0