Framme hos familjen


Nu är jag äntligen framme hos min värdfamilj... Kom ganska sent igårkväll så barnen hade gått o lagt sig!
Pappan kom o hämtade mig på flygplatsen, vi köpte med lite mat hem o sen gick jag faktiskt o la mig, va jättetrött!

I torsdags va vi i New York city, de va de mäktigaste jag varit med om! Helt ofattbart, underbart! Jag o tjejerna stod länge uppe på "The top of the Rock" på Rockerfeller Center o bara tittade ut över den vackra utsikten...
Saknade min älskling nått otroligt när jag stod där uppe så dit måste vi åka!

Idag har hela familjen varit iväg på en stor bondgård typ, där odlar de majs och pumpor... Man fick klappa getter, lamor o massa andra söta djur... Barnen fick rida på hästar. Vi åkte ut på en liten tur med traktor och vagn o fick mata o klappa kossor, såna där långhåriga, eller om de kanske va bufflar eller nått... Söta va dom iallafall! Sen stannade vi ute på pumpa fälten, helt enormt, man fick plocka sin egen pumpa!
O förresten så hette gården Anderssons Farm :)

Nu har pappan o tjejen åkt in till Denver o mamman o killen e på nått kalas så jag är helt ensam! Känns sådär om jag ska vara ärlig! Känner mig rätt ensam, saknar Christian sjukt mycket just nu! Skypade iallafall lite med honom innan :) O nu nyss ringde jag mamma på skype me, så de känns liiiiiiite bättre...

Imorgon ska vi tydligen träffas alla Au Pairer i området o gå på nått skräckhus, hoppas att de finns nån tjej här i Boulder som kan hämta upp mig, för vi ska till en annan stad! Ska bli kul att träffa lite tjejer!


Saknar o älskar er där hemma!


Kommentarer
Postat av: pia

låter mysigt !

älskar dig gumman !!

2009-10-25 @ 08:00:51
Postat av: Liza

Älskar dej med gumman!!!



Som ja lovade dej innan du åkte... hihi, igår fick

han sin "utskällning" du vet vad :P:P



Miss Ya!!!

Pussar i massor

2009-10-25 @ 16:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0