Some pics :)


Här är jag o några svenska tjejer, Mimi, Vickan o Carro, utanför skolan:


Skolan såg iallafall fin ut på utsidan...

                            Här inne hade vi de flesta klasserna       Ett annat hus på skolområdet    I de här huser anordnades de danser när de va militärer som gick på den här skolan...



En kväll gick vi till Wendys, de e typ som McD, eftersom maten på skolan inte smakade så vidare gott...

                                                    Jag tog som vanligt kycklingburgare... MUMS!



Jag fick en liten present av familjen... Den innehöll bland annat den guidade turen i NY...



Lite bilder från New York City, batteriet i min kamera skulle såklart ta slut, så de blev inte så många...

        En fet kyrkogård utanför NYC    Miljoner taxibilar finns de här...    Den här Apple affären har öppet 24 timmar om dygnet, sinnes eller hur?!   China Town


               Manhattan Skyline    Ser ni Frihetsgudinnan där borta?    Frihetsgudinnan    Mamma Mia :)




Första bilden på The Rocky Mountains... Syns lite dålgt, men jag lovar, de är där borta ;)




Lovar att jag ska försöka bli bättre med bilduppdateringar :)

O glöm inte att kommentera lite oxå!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: systeryster

Hej stumpan!

Vilka härliga blider!!

Jag är super sugen på snö...det blir lite ljusare då :)

Hoppas att du känner dig bättre nu.

Jag Axel och Moa ska på bingo ikväll i Aggas, ja jag vet det låter bonnit men det är skitkul :)

Älskar dig...puss puss. Saknar dig gör jag med ;)

2009-10-29 @ 11:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0