Dålig uppdatering jag vet...


I måndags hade jag hand om lilltjejen själv en stund på förmiddagen, gick hur bra som helst! Hon är så söt :)
På eftermiddagen kom min LCC hit, hon som har hand om alla au pairer o familjer här i området, vi hade ett litet möte... Gick väl bra antar jag, vi hade ju inte så mycket att säga eftersom jag inte varit här så länge än. Men hon sa endel bra saker oxå, som att vi ska vara så öppna som möjligt mot varandra o så...
Snön smälte bort sen på dagen oxå!

En liten rolig sak om den här personen är att hon kom hit till USA från Tyskland för typ fem år sen som au pair, o hennes mål va typ att hitta en man o de gjorde hon så de gifte sig o sen dess har hon bott här... HAHA! De e ju helt sinnes!

Igår tisdag kände jag mig lite illamående så jag låg o vilade under dagen,... Skypade lite med mami o papi :)
Fick order om att lägga upp lite bilder, så ska väl göra de här snart... På eftermiddagen sen så fick jag köra lite bil med min värdpappa, gick ju super :) De e ganska likt som hemma i Sverige, lite svårt ibland att se skyltar för de är så små, men de lär man väl sig antar jag :)

Idag hade jag tänkt att ta bussen ner till stan för jag skulle inte börja jobba förrens fyra, men när jag vaknade va de typ en halvmeter snö ute så då blev man ju inte så sugen direkt... När jag kom upp för att äta lite frukost hade lilltjejen ramlat o bitit sig rejält i underläppen, så de va massa blod överallt, så då erbjöd jag mig att hjälpa till o röja undan på lite grejer o disk o så... Sen passade jag henne en stund medans mamman åkte för att hämta killen på pree-school, o nu tar dom sin nap... Då passar jag såklart på att skypa med min älskling o blogga lite :)

Kolla in snön:




Ska lägga in lite mer bilder nu ett nytt inlägg :)

Puss på er!

 


Kommentarer
Postat av: pia

sååå avis !!

2009-10-29 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0