Ambassaden

Imorse fick jag ett mail om att jag fått tid på Amerikanska Ambassaden i Stockholm, dit man måste åka för en liten intervju o lämna in massa papper för att på sitt visum godkänt... Ska dit kl 9 på torsdag den 8:e. Som tur är har jag en gammal klasskompis som bor där uppe, så jag får sova hos henne :) Så åker upp på onsdag... Tror de blir flyg Ängelholm-Bromma faktiskt, går snabbt o tror jag kommer kunna få de rätt billigt... Tåg är svindyrt!

Lyckades få en tid hos tandläkaren idag me, fick ett hål lagat annars såg allt bra ut :) Skönt att få de fixat innan jag åker också! Min tandläkare hade en gammal gymnasiekompis som bodde i Boulder sa han.. Haha, va världen är liten!

Nu har jag skickat in pappret o de till motormännen så jag kan få mitt internationella körkort också, en till sak att checka av! O igår köpte jag två adaptrar me, o en sån där uppblåsbar nackkudde lurade han på mig inne på teknikmagasinet :P Ne men tror nog att de e rätt skönt att ha på planet faktistk! Hann även med en lunch med Pia o Kevin :) Vill ju vara med dom så mycket som möjligt nu!

Imorgon blir de bowling o lite partaj med de bästaste tjejerna... Ska bli så kul! En sista utekväll i Halmstad, känns lite konstigt när man tänker så faktiskt! Vet ju inte om jag kommer komma tillbaka hit nån gång för att festa dirket... Beror ju på om de e några som bor kvar här när jag kommer hem igen.

Ikväll ska jag mysa o pussa på min finaste underbaraste man, måste ta vara på tiden nu!

Nu ska jag ner i källaren o undersöka hur många toma kartonger jag har därnere, hoppas jag slipper köra o köpa de... Kanske ska ta med alla skor o jackor o rensa igeom de oxå när jag ändå håller på :)


Helena - Roligt att du hittat min blogg :) Va kul att Boulder en party stad, tänkte nästan de eftersom universitet ligger där... Jag gillar ju fest :) O hoppas ju att få umgås med lite amerikanska studenter! Va taggad jag blir när du skriver att du har haft de så bra i Colorado :) Har du varit o åkt skidor/snowboard nått? Tänkte om du hade nått tips om nått bra ställe... Har du nån blogg kanske? Hade varit kul att läsa om ditt år :)


Slänger in en bild på Pia o mig från en mysig kväll på Gastons i våras... Kommer sakna dig hjärtat <3



Take Care!

Kommentarer
Postat av: pia

o jag dig hjärtat !!! <3

2009-10-03 @ 14:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0