14 dagar kvar på svensk mark...

Helt sjukt vad den senaste veckan gått fort! Nu är de bara två veckor kvar tills jag tar mitt pick o pack o flyger mot NY i ett par dagar för att sen åka vidare o tillbringa de närmsta året i Colorado... Helt overkligt! Men nu börjar de bli lite mer på riktigt, har fått flygtiderna nu o de känns skönt! Åker 10.55 från Landvetter... Har hittat en tjej som flyger samtidigt, så de känns skönt! :)

Helgen har varit mysig.... Härlig fredagskväll med min man, bara massa mys, kramar o pussar! <3
I lördags gick jag, Hannis o Steph o bowlade, jag vann :) Fast de kanske lät mig vinna, hihi... Kul var de iallafall! Sen blev de lite vin o spel o framförallt massa snack hemma hos Hanna... Hur trevligt som helst! O igårkväll åkte jag upp till min älskling igen... Sista gången i Flakenberg nu på väääldigt länge, känns konstigt!

Nu i veckan är de fullt upp, hur mycket som helst som ska fixas...
Måndag - Passa Kevin en stund på dagen, underbart :) På kvällen blir de mysmiddag med Sabina...
Tisdag - Lunch med Hanna o Stephanie. Sen mys med Pia o Carro på kvällen :)
Onsdag - Flyger upp till Stockholm, ambassaden på torsdag... Tack Ida för att jag får sova hos dig :) Sen på kvällen när jag kommit tillbaka till Halmstad kommer mamma!
Fredag - Packa de sista o städa är de som gäller hela dagen...
Lördag - Flyttlasset från kära Strawtown går!

Emellan alla sista möten med vännerna som säkert kommer innehålla endel tårar måste jag packa o packa o packa... Den här veckan kommer ju bara flyga förbi, effektivitet är nyckelordet nu!

Fick mail av min värdmamma häromdagen oxå, hon ville veta om jag brukar dricka mjölk för de får sin mjölk levererad till dem... Haha, är inte de amerikanskt eller?! :)

Dags att sätta fart nu, hopp in i duschen :P


Take Care!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Nu är jag här och läser :)

2009-10-06 @ 19:19:47
Postat av: Stéph

Så sorgligt att du ska åka gumman! Men är ju självklart så otroligt glad för din skull!! Hoppas du har det bra i Sthlm hjärtat! Pusss

2009-10-07 @ 13:10:49
Postat av: Linda

Du får ha det så kul och rapportera gärna hur det går för dig.

2009-10-08 @ 09:32:53
URL: http://www.123.minsida.se/lindassida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0