This Is It!


Idag sov jag faktiskt ganska länge... Somnade så himla sent igår så behövde lite sovmorgon kände jag så de blev tyvärr ingen träning, hoppas kanske kunna åka imorgon på dagen om jag kan ha bilen...

Vi hade Au Pair möte på en brandstation, sådär kul faktiskt... Pratade lite som brandsäkerhet o så men sånt visste man ju redan, sen fick vi kolla lite i en ambulans och sen skulle vi kolla på brandbilen men då fick dom ett larm, så istället fick vi se lite action :) De åkte iväg med sirenerna på, haha!

Efter de åkte jag o fem andra tjejer tillbaka till Boulder och fikade lite sen var de äntligen dags att se Michael Jackson filmen This Is It, de va jäkligt bra faktiskt! Himla kul att se honom lite mer på riktigt liksom! Till filmen blev de såklart lite popcorn o cola och köpte även lite choklad M&M o Skitles :)


Bild från chud.com



Sen åkte vi ner till en typ restaurang/pub o käkade lite, jag var inte så hungrig efter allt godis så jag tog bara en tallrik med nachos o nått annat bröd och till de fick man salsa, rödlök, guacemole och jalapenos och på en tallrik vid sidan fick jag nån ost som de tände eld på så att den smälte typ... Himla mumsigt! Riktigt trevligt ställe som heter Walnut Brewery...


Bild från walnutbrewery.com



O så får ni se lite bilder på tjejerna :)



Alex, Tanja o Kathrin :)



Marie, Karianne o Jag :)


O här är en min mat...



Smarrigt!


Så då va de söndag kväll igen o dags att jobba imorgon... Är visserligen ledig fram till fyra, så tänkte tvätta o städa lite i mitt rum, sen hoppas jag kunna ta bilen en sväng o kanske hinna träna när mamman o tjejen kommer gem från art class som dom ska på på förmiddagen, annars får jag väl träna på kvällen!

Ny vecka, Nya tag som man brukar säga, eller hur?!


Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket uppdateringar här sen jag var inne sist! Spännande att läsa om allt! bara shopping och maten liksom! yummie!!

jag fick en sån bodulotion från VS för ett tag sen. Lovespell heter den, lukta på den nästa gång du är inne i butiken! mmmmm!! (jag går och luktar på min arm hela dagarna!)

2009-11-17 @ 00:17:32
Postat av: Hanna

den va från mig förresten... :)

2009-11-17 @ 00:18:01
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: pia

ååå skittles till This is it.... kan de bli bättre?

2009-11-17 @ 06:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0