The Box...


Precis hemkommen från bion med Alexandra, vi såg alltså The Box med Cameron Diaz och han killen i 27 dresses... Den var väldigt konstig och lite svår att förså... Men på ett sätt bra för man kan verkligen inte föreställa sig alls vad som ska hända i nästa scen! Kan faktiskt tänka mig att se den igen bara för att försöka förstå den lite bättre.. Men tycker faktiskt att den va sevärd! :) Till filmen blev det glass, cola och såklart popcorn :)


Bild från empiremovies.com

Annars idag har jag passat lilltjejen på förmiddagen, hon hade en playdate så de lekte så snällt tillsammans i lekrummet att jag hade tid att fixa lite i köket, diska undan efter frukosten, och förbereda lite lunch... Skönt, blir lite mindre stressigt då! Var bara ledig två timmar under dagen så de blev skype med min älskade man och en halvtimmes sömn :) Sen jobb igen, mamman skulle iväg på massa ärenden... Sen när båda föräldrarna kommit hem åkte pappan o jag ner till banken o skaffade konto till mig! Både ett vanligt bankkonto och ett sparkonto... Och vet ni vad?! Jag fick en iPod shuffle bara för att jag satte in 50 dollar kontot :) Nice va?! Tog en grön, tyckte den va ball o otroligt söt!


Bild från apple.com


Hämtade in posten när vi kom hem och vad fanns där om inte ett brev till mig :) Mitt allra första brev här i USA, från min söta kusin! Så himla gulligt! Blev så glad...

Imorgon fick jag sovmorgon, börjar inte förrens halv tio, så skön för nu är klockan snart två... Så dags att sova kanske :)

Puss o Kram!


Kommentarer
Postat av: Liza

Saknar dej min lilla plutta!



Love Ya <3



Puss Puss

2009-11-11 @ 23:46:57
Postat av: Systeryster

Hej gumman!

Glass på bio är väl amerikanskt...här hemma skulle det alldrig gå.

Snygg present från banken kan tänka mig att Moa blir lite avis på den.

Vilken söt kusin fick du brev från?? Blir så nyfiken.

Här hemma är barnen sjuka i omgångar, först Maja och idag är Axel sjuk...feber typ 38,5. Så nu väntar jag på att Moa ska få det med men jag får inte bli sjuk nu för på söndag åker jag ju på kryssningen. Det ska bli såå kul och det var det tjejmötet handlade om igår :)

Ha de bäst

Älskar dig <3

Puss från din bästa syster :)

2009-11-12 @ 07:03:22
Postat av: Moa

Hej! Vilken grym iPod=) På discot i fredags så tjänade vi ca.2200 det va ganska bra! Jag och Wimer kom trea i disco dans och tryckare:) och Axel kom också trea i sista dansen med Nellie, vad glad han vart=)

puss och kram älskar dig<33

2009-11-12 @ 07:19:38
Postat av: Victoria

Vad bra :) ja jag hoppas verkigen hon hittar en ny familj! Hur var bion? :) Kram

2009-11-12 @ 18:33:52
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: m

2009-11-12 @ 19:26:15
Postat av: Mamma

Va mycke roligt du gör där borta.Här hemma händer det inte så mycke, vädret är grått och trist.Pappa har blivit av med gipset nu det tycker han är skönt så nu kan han komma igång med lite träning.Många pussar och kramar från oss.

2009-11-12 @ 19:32:32
Postat av: pia

HejHej!

så kul o prata med dig igår min BFF !!!

gissa vad ?? som ni säger där borta fast på ett språk jag inte kan stava till =)

jag har skaffat blogg. så jag kan uppdatera dig o alla andra. ska lägga upp bilder på lilla plutten oxå osv. Vad tror du om det?

Kommer jag skriva nån gång tror du? haha. hoppas jag kan va duktig! Ska bara lära mig. Men det är väl bara o skriva o sen infoga bild där. Ska nog gå bra. Men vart skriver man som du gjort högst upp? this is me... osv ?

Hoppas det gick bra på gymmet igår sen !

vi hörs!

förresten... du är saknad här !!!!!

pusspuss

2009-11-12 @ 21:19:46
Postat av: Malin

Systeryster - Jag är såå avis på dig att du ska åka på kryssning! Vill oxå ju... Men fy så trist att de är febriga, håller tummarna för att du ska hålla dig frisk :)



Moa - Va kul att både du och Axel kom trea, är så roligt med de rävlingarna ju :) Kul att ni fick ihop så mycket pengar... Toppen!



Mamma - Så skönt för pappsen att han inte behöver gå med de där gipset längre, hur känns de för honom då? Bra hoppas jag :)



Älskar o saknar er massvis allihopa! <3

2009-11-13 @ 03:17:21
URL: http://mostermalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0