Taco Bell och Glacier Ice cream!


Så var de fredagkväll igen...
Igår hann jag o Alex tyvärr inte ses för hon var såklart tvungen att jobba :( Så de blev bara en slappkväll för mig!

Idag jobbade jag bara förmiddag, jag tog med mig barnen till Martins Park, som jag gick till förra veckan, men idag tog jag bilen... Det är fortfarande lite snö och isfläckar så då blir de lite jobbigt med dubbelvangen... Varit underbart soligt idag igen, fast inte så varmt, kanske 10-15 grader eller nått, eller de e ju rätt varmt i och för sig :)



En liten del av lekparken, härligt med bergen i bakrunden :)




Måste ha solhatt på sig även så här års, solen är sjukt stark här uppe..




Bättre bild än så här fick jag tyvärr inte på henne idag :P


Sen har jag varit ledig sedan ett ungefär, så jag åkte ner en sväng på stan... Gick en runda och kollade lite och sen kom Alex o mötte upp mig för lite lunch :) Det blev en ceasarsallad för mig som vanligt! Undra hur många såna jag ätit sen jag kom hit?!

Nu på kvällen har jag umgåtts med Marie, vi käkade på Taco Bell, jag åt en kyckling bruito, typ som en wrap, nachos med ostsås till och ett "båtskal" med köttfärs och en dricka, allt för ynka 50 kr :)

Sen åkte vi vidare till Glacier Ice Cream, som min värdpappa har tjatat om sedan jag kom hit! Alla säger att den glassen är godare än Ben & Jerrys... O den var super, jag åt en Hot Fudge Sundae med banan och choklad gelato chokladsorbet :)



Mmmmm.... :)



Ser det inte mumsigt ut?! De tillverkar glassen där själva :)

Vi åkte en sväng till Target också, de har öppet till 23, koko va?! Marie hade spanat in några jeans hon ville köpa... Jag kunde inte hålla mig så det blev ett par fake Uggs till mig, bara ungefär 200 kr faktiskt!



Supersköna o varma! De äkta kostar runt tusenlappen, så jag tyckte detta var lagom för mig...


Imorgon ska jag åka in till Denver och gå på svensk julmarknad :) Ska bli sååååå kul!
Sen blir de jobb på kvällen...


Tack för alla kommentarer :) Kul att läsa om vad ni gör också!

Ta hand om er...
Pussar!


Kommentarer
Postat av: Din

Liknar glassen i Danmark ju :P Ännu ett ställe du ska visa mig när jag kommer OM KNAPPT TVÅ MÅNADER! :) <3

2009-11-24 @ 20:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0