Saturday Night...


Lördagkväll och vad gör jag?! Jo jag jobbar, wihoo! Så kul... Not! Ska jobba imorgon oxå 9-16 typ...

I onsdagskväll åkte jag och Marie in till Denver för lite partaj... Först tänkte vi gå till samma ställe vi var sist, Vinyl, men de va trance kväll, de lät ju inte vidare kul faktiskt då vi gick till ett annat ställe som heter The Church... Det är en gammal kyrka som de gort om till nattklubb, så cool lokal! Men inge vidare kul ställe, de va trance på båda dansgolven där också... Och himla konstigt folk! Så vi ringde upp en kille som vi hade blivit bjudna på fest till och åkte dit istället, massa latino folk, haha! Träffade två danska au pair tjejer.. Kul :) Det blev lite salsa dansande, eller iallafall försök till... Men jag va nykter så jag tyckte inte de va vidare kul faktiskt, alla va rätt fulla... Blev ändå rätt sent, va väl hemma vid tre ungefär...

Torsdag, Thanksgiving, jobbade jag på förmiddagen, gick med tjejen till en kompis o lekte lite... Sen hem o käka lite lunch och sen la jag henne tidigt för sin nap, för mamman o hon skulle iväg sen, så de va en rätt lugn förmiddag...
Skypade lite med min finaste man och sen pappa och mamma :) Mucho trevligt!!
Det var heeeelt underbart väder så jag gick ut på en promenix sen på eftermiddagen, måste varit runt 15 grader och strålande solsken...
På kvällen blev de bara slapp, hyrde två filmer från en grej som heter Redbox, som finns utanför affären... Det är som en grej man själv väljer filmer o trycker på en skärm, betalar med sitt kort och sen kommer filmerna ut ur ett hål, så smidigt! Och superbilligt, cirka 15 kr... Men när jag kom hem funkade de ändå inte att se på för min dvd fuckade upp... Något sur blev jag! Så de fick bli en film jag hade på min externa istället... Sen somnade jag tidigt :)

Fredagen här kallas Black Friday, en heeeelt galen shoppingdag... Tänk er mellandagsrea gånger 1000 eller nått! Jag va ledig så jag begav mig till köpcentret här utanför stan... De va verkligen värre än värsta julrushen! En del affärer hade 25 % off på allt, en del hade köp 2 betala för 1 och så vidare...
Jag köpte en tröja, ett halsband och örhängen på Forever 21... På Body Shop hade dom köp tre grejer o betala 10 dollar styck, så jag köpte en ansiktsscrub, handkräm och bodybutter :) Himla billigt! Sen blev det ett par svarta jeans också, cirka 120 kr för dem :)
Sen åkte jag för att hämta pappan o killen på flygplatsen... Det är verkligen en sjukt stor flygplats! Men jag hittade :)
När vi kom hem hade mamman lagat supergod lax o massa gott till, så de blev en trevlig middag :)
På kvällen blev de utgång här i Boulder tillsammans med Kathrin, sjukt trevlig bar gick vi till... De hade ett litet dansgolv också så de va skoj... Blev lite smått berusad, man är väldigt lättpåverkad här uppe på den här höjden tydligen... De blev rätt sent även igår, va väl hemma runt tre också,,,

Idag sov jag ända till halv tolv faktiskt, eller va vaken en stund runt åtta för ungarna skrek på övervåningen, men sen åkte dom så då kunde jag somna om... Så skönt! Sen blev de lunch med Marie på stan, mycket mysigt! O nu på eftermiddagen o kvällen jobbar jag som sagt...

De va mina senaste dagar... O utan bilder får de tyvärr bli, har råkat glömma ta bilder nu de senaste dagarna, måste bli skärpning på de märker jag :P


Hur har ni de där hemma? Har ni haft en bra vecka? Har ni adventspyntat?
Tell me! :)


Förresten slänger in en bild jag tog häromdagen när jag va ute o åkte...




Syns lite dåligt, men den här bilden är till dig älskling... Det är nog här inne nånstan som du kommer tillbringa dina dagar sen när du kommer :)


Ha nu en supermysig första advent allihopa...

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! Vi har haft engelska prov i skolan jag hade 172,5 av 176 rätt, ganska bra. och så har vi övat massor på julspelet och det, och jag har övat massor på lucia versen den e ju skit lång! I går så hade mamma kalas och axel sov hos mormor. Vi tittade på Twilight den va jätte bra. Idag så var det skyltsöndag så vi har vart på det.När vi drack glögg så skulle Axel skrämma mig så jag spillde glögg över hela mig=( men den va inte jätte varm som tur va.Sen har det inte hänt så mkt mer. Ha det bäst! Massor av pussar och kramar<3 /Moa

2009-11-29 @ 19:34:16
Postat av: maria

hej!! ja det var jättekul!!!=) helt otroligt hur det kan fungera bara!!=) teknikens under haha=)



ja jag förstår att du längtar efter det!!=) christian får väl ta med några haha=)



så roligt med bilden!! kul o veta hur det ser ut där min bror kommer o jobba=)



ha det toppen!!



kram maria!=)

2009-11-29 @ 22:05:00
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Din

Min underbara... Jag önskar att du hade hållit min hand när jag gick längs alla julpyntade affärer på julskyltningen idag <3 Tack för kortet på min kommande arbetsplats! Jätteroligt och se hur där ser ut! Längtar <3 <3 <3

2009-11-30 @ 00:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0