Redan torsdag kväll här...


Shit va dagarna går fort, de praktiskt taget flyger ju iväg... Känns som att man inte hinner med nått!

Idag på förmiddagen va jag, mamman o båda barnen iväg till en lekpark på andra sidan stan där många av mammans vänner med barn möts varje torsdag förmiddag.. Kul tycker jag att de har bestämt en dag i veckan :) Jag hade inte behövt följa med men de va underbart väder så varför inte tänkte jag... Va nästan uppemot 20 grader, helt otroligt med tanke på att vi för en vecka sen hade värsta snöstormen på hur många år som helst! Men så är de tydligen här, väldiga kontraster i vädret... Iallfall, så jag följde med till lekparken, himla trevlig sådan... Dit kommer jag säkert åka ett antal gånger när jag väl kan köra själv :) Men de va väl sådär idag, barnen lyssnar verkligen inte på mig när mamman är i närheten och säger jag nej till en sak så blir de griniga o då kommer mamman och säger ja... Blir galen! Längtar tills hon börjar jobba så jag kan vara mer själv med dem! Vi blev där en bra stund, så såklart blev de lite griniga eftersom de va hungriga o trötta... Väl hemma slängde jag ihop lite lunch, typ resterna från igår och sen var de nap time :)

Jag gick ner o satte som vanligt på datorn... Blev såååå glad när jag såg att min man va inne på skype, vi hann ju inte prata igår... Så vi pratade en stund, skype är verkligen de bästa! Så underbart att få se dig idag älskling! :)
Sen skickade jag iväg ett sms o bad mams o paps gå in på skype så vi kunde prata en stund oxå, de va ett tag sen faktiskt! Så kul att se o prata med er oxå :)

När barnen vaknade gick vi ut en sväng i trädgården o lekte, måste ju ta vara på solen :) Sen va de dags att fixa middag, idag fick de bli egengjorda pommes och en röra på lax på burk, som vi har tonfisk hemma, fast den här är verkligen inte trevlig tycker jag, de är både skinn o ben i så jag som är petig får ju stå o pilla bort massa innan... Äter inte utav den heller! Sen gjorde jag lite sallad oxå, de här barnen gillar faktiskt grönsaker :) Pappan är iväg i DC ett par dagar o ikväll skulle mamman iväg på nått event så jag fick natta dem för tredje kvällen den här veckan o de gick ju galant! Så nöjd är jag! :)

Så nu sitter jag här o väntar på att hon ska komma hem så jag kan gå ner o krypa ner i min underbara säng!

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Din

Och jag blir alltid lika glad när jag får se och höra min underbara kärlek. Jag smälter av din strålande skönhet <3

2009-11-06 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0