Nu blev jag lite smått irreterad faktiskt...


Hade nästan skrivit klart ett långt roligt inlägg o så lyckas jag på nått vis backa sida i webbläsaren så att allt försvinner!!!! Galen blir jag!

Så nu tänker jag dra den här dagen lite kort för orkar inte skriva om allt...

På förmiddagen skulle jag egentligen varit ledig, men har ju ändå inget att göra så jag följde med mamman o tjejen på art class, super gulligt o roligt! Efter de åkte vi till killens pree-shool, de skulle fira honom lite eftersom han fyllde år igår... Fröknarna spelade upp en dockteater och sen blev de kakor :)
På eftermiddagen kom en talpedagog hit eftersom killen har lite svårt med talet och att uttrycka sig... Väldigt intressant att lyssna på hennes idéer! Efter de blev de en snabb middag för barnen va något kinkiga och tjuriga... Mamman o pappan skulle iväg nu på kvällen så jag skulle natta barnen själv för första gången... Herre gud hur fasen ska detta gå tänkte jag eftersom de va så kinkiga! Men vet ni vad?! De gick hur smidigt som helst, när väl föräldrarna gått fick jag på dem pyjamasarna snabbt och smidigt, sen läste jag två sagor för båda två och la sen tjejen i hennes säng och läste ytterligare en saga för killen och sen somnade även han i sin säng :) Så glad jag blev!

Så nu sitter jag här o väntar på att de ska komma hem så jag kan få gå ner o lägga mig, är trött i huvudet nu... Sov lite halvdåligt inatt faktiskt... Anywaysm God morgon för er o snart God natt för mig!

Puss på er o ha en underbar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0