Lördagsshopping :)


Igår fredag hände väl inget speciellt direkt, jobbade typ hela dagen... Föräldrarna skulle ut på kvällen så jag jobbade sent, eller jag sov delvis :P

Idag har jag jobbat på förmiddagen en sväng, hjälpt till med lite matlagning och sådär... De ska ha gäster ikväll!

Sen ätnligen frågade jag pappan om han kunde ringa och lägga till mig på deras bilförsäkring, o de gick ju alldeles utmärkt :) Vi ska bara ringa in igen sen när jag väl gjort körtestet och fått de riktiga körkortet :) Så jag åkte ner till stan helt ensam, sååå skönt de va att komma iväg lite själv och gå o kolla.. De gick bra att köra själv oxå, körde lite fel först men sen hittade jag :) De blev såklart lite shopping eftersom jag fick lön igår :P

En supersöt klänning som va på rea, endast ca 250 kr :) Denna hittade jag på Macys!





Dessa sjukt snygga stövlarna på Target, ca 210 kr! Och de va inte ens rea, sjukt billigt eller hur!!





Och de här helt fantastiska skorna, också de från Macys och på rea ca. 210 kr även för dem! Nice Price!




Jag gick även till Victora's Secrets för första gången...




Behövde en ny bh som man kan ta av banden på till den klänningen... De blev även tre par söta trosor, ett par strumpbyxor och en bodylotion, Berry Kiss heter doften :)




Jag skulle verkligen kunna shoppa ihjäl mig inne på den affären, de hade även massvis med härliga mysdressar, ska köpa en sån sen som jag kan ha hos Christian tänkte jag :)

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen tänkte jag, de verkar som de blir middag och sen utgång i Denver... Det är en australienska tjejen Laurens sista helg här så hon vill ju såklart festa :)

Hoppas ni har en underbar helg där hemma! Här snöar det för övrigt igen...
PUSS PUSS <3


Kommentarer
Postat av: maria

så fina saker du shoppat!!!! klänningen var ju hur söt som helst!!!!=) åhh victoria secret!!!<3<3<3 ja jag måste komma till usa någongång haha=D

2009-11-15 @ 21:53:54
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0