Jobbsöndag som slutade med födelsedagsfirande :)

Idag på morgonen så skypade jag en stund med min finaste, och sa även hej till hans mamma, syster o svåger... Kul :) De hade varit o myst på julskyltningen... Så fusk! Känns konstigt att jag inte fick se de iår!

Sen blev de jobba typ hela resten av dagen, 10-16.30... Så visserligen inte så många timmar men ändå inte så kul på en söndag... Men de gick fort, vi gick ut o lekte på förmiddagen, till tolv kanske sen va de dags för lunch o sen naptime för barnen... Gick hyffsat smidigt att få dem i säng, skönt! Sen sov tjejen till tre o killen till fyra, så de blev inte så mycket mer gjort, vilket va skönt för jag va såå trött :P

Hann prata en snabbis med C igen, så myspys, älskar de stunderna! Skulle kunna sitta varje vaken stund vid skype med dig om vi kunnat...
Sen kom Marie o hämtade upp mig, de va dags att åka in till Denver för att fira Kariennes födelsedag på The Cheescake Factory, mums säger jag bara! Jag åt Fettucini with chicken and sun-dried tomatoes, så mumsigt... Men vet ni?! Jag hittade en liten bit plast i min mat, så jag fick den gratis... Nice va!!! :)
Sen blev det Stefanies Ultimate Red Velvet Cheescake till efterrätt!

Kolla bara in den, går ju inte beskriva hur god den va...



Orkade inte ens hälften, så resten fick följa med hem!


Nu på kvällen skypade jag med Pia och Kevin, min lilla plutt som jag saknar dig! Så kul att få se dig äntligen :)
Massa pussar till min allra minsta kille :)


Imorgon förmiddag 10.45 ska jag göra min uppkörning... Så 18.45 er tid får ni hålla tummarna för mig!
Så min cheescake får bli belöningen om jag klarar den, hihi! O tröst om jag inte klarar den antar jag...

Hoppas att ni alla hade en mysig första advent, julen närmar sig med stormsteg... De gillar jag för de betyder att det närmar sig januari och att Christian snart kommer!!

PussPuss <3

Love U and Miss U!


Kommentarer
Postat av: Mosan

Hej! Lycka till med uppkörningen! det är klart att vi ska hålla tummarna för dig!=) Mormor är hemma hos oss för mamma och pappa är på föräldra möte.Sen ska vi titta på Ullared vi vår väl se om Christian är med ingen.

Pussar och kramar Från Moa,Axel,Majsan och mormor

Love you and We miss you! <3<3<3<3

2009-11-30 @ 18:03:10
Postat av: Malin i Chicago ;P

Åh va kul att Christian kommer :)

Min Daniel kommer den 29:e och stannar till den 10:e januari! Ska bli kanonkul att visa honom hur mitt liv är här! :)



Hoppas du har det bra!



Kram

2009-12-03 @ 04:21:51
URL: http://mittlivichicago.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0