Inget särskilt...


Igår hände inte så mycket, sov länge... Skypade lite med mamma, de va ett tag sen :) Alltíd lika kul! Sen skypade jag med min älskling en stund oxå! Det är de bästa på hela dagen!! Slängde i en maskin tvätt o plockade iordning lite på mitt rum som alltid lyckas bli ett bombnedslag, undrar varför... Sen var de jobb 4-7, himla skönt faktiskt, lagade lite mat o fixade lite.. Sen vid 8-tiden åkte jag iväg o tränade, så skönt!

Idag har jag varit med tjejen hela förmiddagen, lite småsegt faktiskt... Sen va jag ledig från ett till halv fem, så skypade lite med den underbaraste mannen i världen en stund, idag har jag haft en enorm sakna dag... Så de va skönt att prata en stund! Känns alltid lite bättre när man får se o höra dig en stund!
Nu på eftermiddagen har jag lekt lite med barnen, lagat nån rotfrukt typ rova eller nått och potatis mos med vitlök, till de blev det kycklingklubbor... Mums! Vi har bakat cupcakes också för imorgon fyller tjejen 2 år o de måste ju firas!

Så med andra ord har igår och idag inte innehållit något särskilt, men dagarna springer iväg ändå!
Nu sitter jag här och har precis lagt barnen, mamman är iväg på föräldramöte på skolan o pappan är i NY... Men hon kommer nog snart hem tror jag... Är grymt sugen på godis, åt upp mitt igår o här finns ju inget gott alls... Har ätit en skål med blåbär och mjölk, haha! Det är de närmaste i godisväg som existerar i de här huset... De suger!

Hoppas att ni alla har haft en bra start på veckan... Snart är de helg igen :)

Saknar er där hemma!
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0