Fredag igen imorgon...


Säger de igen, shit va veckorna går fort! Redan fredag imorgon igen...

Igår på förmiddagen kom en talpedagog hit för tjejens skull, hon är också lite efter i talet men börjar bli mycket bättre säger dom.. Riktigt roligt att lyssna på så erfarna personer faktiskt! O så kul när hon uppmärksammade att mamman gör typ allt barnen ber om, haha! Precis som jag tycker :P

På eftermiddgen gjorde vi nog inte så mycket, kommer inte riktigt ihåg, haha... Eller jo, mamman o killen åkte iväg för att hämta grönsaker, så jag o tjejen lekte, myste o läste lite sagor :)

Sen på kvällen kom Marie o hämtade upp mig för att åka o skriva in mig på gymmet o träna :) Så gött de va! Riktigt nice gym, stort... Och öppet 24 timmar om dygnet, återigen, så amerikanskt! Men de e faktiskt de billigaste gymet häromkring, ca 230 kr i månaden! De tycker jag är bra pris!






Idag började jag tidigt för mamman skulle iväg på nått möte, så jag hade båSda barnen själv hela förmiddagen... Gick galant faktiskt! :) Vi gick ända ner till en lekpark, de e en bit faktiskt, tog kanske en halvtimme... De va så underbart väder idag säkert 20 grader i solen, så vi passade på att njuta, för de säger att de ska bli kallt o kanske snö till helgen! Vi lekte i kanske 1 och en halvtimma o sen kom mamman o hämtade oss, hade aldrig pallat o gå ända hem i uppförsbacke med dubbelvagnen, haha! Kanske om ett år :P

Har fått lov att visa lite bilder på de små skitungarna :)



Lilltjejen äter lite snacks :)



Killen äter ockå lite snacks, bestående av lite grönsaksmix och ostpinnar :)


Sen blev de skype med min älskade, underbaraste, finaste man en stund! Det är de bästa som finns att prata med dig... Längtar till de stunderna! Förresten är de bestämt att hans projekt här ska börja den 15e januari, så förhoppningsvis kommer han ett par dagar innan... Med andra ord om typ två månader, wiiiihooo!! Längtar något enormt, kan inte fatta att vi har fått den här möjligheten båda två här i samma stad i stora USA! Känns helt fantastiskt! Gå knappt att beskriva :) Älskar dig min prins <3

Jag har oxå pluggat lite till de skriftliga körkortstestet som jag ska göra imorgon, får väl se hur de går! De verkar inte så svårt.. Men jag har ju ingen aning om hur frågorna ser ut så man vet aldrig...

På eftermiddagen så lekte jag o barnen en sväng ute för mamman hade lite telefonsamtal att ringa o sen skulle hon iväg på en yoga klass... Sen gick vi in för de va dags att fixa middag, o för en gångs skull så lekte de alldeles tysta och utan att bråka under tiden! Idag lagade jag potatis, morötter och en annan rotfrukt som jag inte vet namnet på, den är vit och pyttelite lila o ganska rund... Iallfall, de lagade sig själv i ugnen... Och till de gjorde jag en köttfärsgreja, typ malet buffalo kött, och så hade jag i lite paprikapulver, vitlök, timjan, tomatpure och lite grädde, blev mums o barnen gillade de! :)


Så de var min onsdag och torsdag, nu är de dags att läsa lite till till teoritestet...
Tack för alla fina kommentarer! Så himla kul att ni skriver lite :)

Puss o Kram o Nyp i stjärten :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är söta "skitungar" i alla fall.

2009-11-13 @ 08:19:57
URL: http://www.123minsida.se/lindassida
Postat av: Pia

åå äntligen bild på dem. "gu så söta" de va =)

2009-11-13 @ 12:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0