Clubbi'n in Down Town Denver


Blev ingen middag med Fride för hon var tyvärr tvungen att jobba... Så jag följde med Marie och två andra tjejer, Kathrin och Lauren, in till Denver... De va en tjej som hade födelsedagsfest där, så jag fick hänga med dit :) Hon hade bokat ett vip-bord med sprit, nice! Så de första alkoholhaltiga drycken här i USA vad blir de om inte:





Haha, de va la sådär gott om jag ska va ärlig, blandrickan smakade bara socker... Så drack väl typ en drink! Men stället var trevligt o stort, fyra dansgolv tror jag... Vi hängde mest i källaren där de va mest r'n'b som spelades... Med andra ord perfekt för mig :) Men de dumma är att alla clubbar stänger halv två o då hade man ju inte riktigt lust att åka hem, så de finns typ efterfest clubbar att gå på, men e serverar ingen alkohol alls... Vi gick iallafall dit en sväng, va väl sådär de stället, sunkigt och inte alls bra musik...

Så vid tre tyckte vi att de va dags att åka hemåt, men vi alla tyckte att de hade vatt gott med nått att äta så drive thru på mcdonalds fick de bli när vi väl hittade dit, råkade köra lite fel några gånger tydligen, haha! Så jag var väl hemma vid fem tiden ungefär... Lagom tid första kvällen jag gick ut här va?!

Kunde iallfall sova till tolv ungefär, eller jag vaknade väl rätt många gånger på morgonen eftersom barnen har varit hemma o stojat, men de va rätt lugnt ändå :) Försökte skypa med Christian men funkade inte alls idag, dålig uppkoppling :( Hade verkligen sett fram emot att prata med dig idag ju... Jag saknar ju dig!
Istället pratade jag en stund med min fina syster, alltid lika kul! :) Och sen skypade jag en stund med Kaveh oxå, har saknat honom ju! De verkar som han kommer till Cali över jul, så då kanske jag möter upp honom där! Eftersom familjen ska åka till Florida... Hade varit riktigt kul!

Nu ska jag fixa iordning mig lite för jag, Marie och Kathrin ska ner till stan en sväng :)

Här kommer ett par bilder från igår oxå...



Jag och Marie



Så här kan de gå när man försöker pilla på inställningarna... Jag och Kathrin




Marie, Kathrin, Lauren




Kathrin, Marie o Jag


Hoppas ni har haft en trevlig söndag o farsdag där hemma i sverige...

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0