Äntligen helg!


Eller egentligen tycker jag nästan att de va helg alldeles nyss, den här veckan har gått så himla fort!
Helt galet faktiskt...

Igår förmiddag tog mamman med sig killen o handlade så jag o tjejen fick leka o busa hemma, vi va ute mestadels av tiden, så underbart väder ute! Helt galet, sitter ute på altanen nu oxå... Säkert 25 grader i solen :) Något nice den 7e november!! Och detta är min härliga utsikt:




Är de inte underbart?! :)

Iallfall... Sen var jag ledig en stund medans barnen sov middag, o jag somnade faktiskt en stund jag oxå :P På eftermiddagen var de lek o bus med båda barnen för mamman skulle iväg på nått... Fixade middag till dem, de blev fisk med parmesan, vitlök o citron som jag lagade i nånting som kallas slowcooker, och ris till de, himla mumsigt :)

På kvällen ringde jag min LCC för att fråga om nummret till några tjejer här i Boulder, hade ju inget att göra en fredagkväll så höll på att få damp eller nått :P Fick tag på en tysk tjej som heter Marie, så hon hämtade upp mig o vi åkte en sväng o kollade i lite affärer och sen tog vi en milkshake på mcdonalds o satt o pratade en stund, ikväll ska hon in till Denver på nån fest och bjöd med mig så får se om de blir så eller ej... För jag messade även en norsk tjej, Fride, o vi ska ut o äta ikväll så får se om hon har lust att hänga med... Hade varit kul o gå ut en sväng faktiskt :)

Nu undrar jag om min kära pojkvän ska komma hem från jobbet snart... Vill ju skypa :) Saknar ju dig!

Aja, ha en underbar lördag kväll allihopa!

Puss på er...


Kommentarer
Postat av: Sabina

Oj vännen.. Vilken utsikt! =) Själv sitter jag och ser The Proposal för andra gången! Så bra =) Hoppas du hade en fin lördagskväll med dina nya vänner! Puss

2009-11-08 @ 11:54:19
Postat av: Mamma

Hej gumman! vilka fina vyer du har omkring dej. Här hemma har vi firat farsdag, var en sväng hos morfar. Lotta och Kari var där, alla hälsar till dej.Prrnilla med familj kom och åt middag det var trevligt,ha det så bra puss och kram

2009-11-08 @ 16:36:17
Postat av: Linda Sjöström

Hej Malin! Vad bra du verkar ha det :) ser ju helt underbart ut där du bor, jättefint. Du verkar ha kommit till en bra familj och ställe med rolig shopping och allt:) Hoppas du nu har det riktigt bra! Kram Linda

2009-11-08 @ 18:24:27
Postat av: maria

vilken härlig bild!!! underbart!!!=) hoppas du haft en bra helg!! kram maria!!!

2009-11-08 @ 19:25:12
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0