Nu har de hänt massa kul

Oj vad tiden springer iväg, det är redan juli och jag har hunnit med endel sen sist...
Var hemma i Tranås över midsommar helgen, firade på sjön tillsammams med massa goa vänner!
Hann umgås med familjen o barnen oxå, så himla kul...

O jag har fått jobb! På en helt nyöppnad restaurang i Falkenberg, jättebra folk som har de, trivs hur bra som helst...
Har redan varit där en vecka :) Så för att jag ska kunna ta mej hem om kvällarna har bästa mamma o pappa köpt en bil som jag kan ha i sommar! Så mamma o min systerdotter kom ner med den i måndags, en superfin Ford va de :)

Idag har jag äntligen fått iväg min ansökan till CC, hoppas att min kontaktperson hinner med de i helgen så hon kan skicka den vidare... Tog lite längre tid än jag tänkt, eftersom jag jobbat endel nu i veckan. Men känner mej nöjd, hoppas att de inte är nått som fattas eller är ifyllt fel nu bara!

Idag har jag o P varit på beachen, så himla skönt väder, iallafall när man haft ledig dag :)
Fått lite färg nu iallafall, lite småröd bara men de blir snart brunt o fint...
Imorron kväll blir de förhoppningsvis lite grill med vänner om jag kommer hem skapligt!



Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0