Dålig uppdatering

Nu har de gått ett tag sen sist igen...
Matchningsprocessen på CC har kommit igång och jag har redan haft fem olika familjer som kollat på min ansökan, men ingen har ännu ringt mej... Hoppas att de kommer någon som gillar mig snart o vill veta mer om mig!

Annars jobbar jag rätt mycke, himla kul faktiskt! Mamma, syrran o barnen har varit här ett par dagar oxå, vi hann med att gå på tropikhuset, busfabriken, åka till Falkenberg o käka på den restaurangen jag jobbar på, en sväng till Mellbystrand för lite bad o sen lunch i Laholm, supermysiga dagar :)
O nästa vecka åker jag hem över helgen, både min systerson o min fina M fyller år :)

M va ju här i helgen som va oxå förresten, de blev äventyrsgolf på Punch i Tylösand på dagen med P o lillplutten, jag vann! På kvällen blev de Leffes med H, sjukt mycke folk... Men kul hade vi!

Jag har för övrigt träffat den snyggaste killen ever, C, finfin kille som jag börjar tycka väldigt mycke om ;)
O vet ni?! Jag tror han tycker om mig lite oxå...

De va nog de viktigaste som hänt sen sist...

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0