Snart Julafton...


De senaste dagarna har varit slappa o sköna... Har varit lite förkyld och hostig, så träning varje dag har de ju inte direkt blivit :(

Söndagen var super!! Åkte som sagt upp i bergen här ovanför mig typ och gick en runda, fotade mest :) Man kan se nästan hela Boulder där uppifrån.
Vi hade så himla kul, gillar verkligen Karolina och Kathrin, de är såå härliga! Men tyvärr så åker de hem redan i februari/mars nångång, de suger ju kan jag säga!

Men men, lite bilder från vår lilla vandring vill ni såklart se :)








Underbart väder hade vi också, va säkert 12-15 grader i solen :)
Vi tröttnade ganska snabbt och åkte hem till mig och käkade lite lunch, sen skulle vi ju iväg på den där välgörenhetsgrejen och slå in julklappar, men de va typ inget folk så vi gick mest runt i affären och kollade :) Fanns såklart Starbucks där så då blev vi ju rätt nöjda med våra chailatte, som vi alla tre oftast dricker :)
Jag slog in en bok, yay!! Så mycket hade vi att göra under två timmar.
Efter de åkte vi tillbaka till Boulder och käkade på Rio Grande, de mexicanska stället vi va på en annan gång, himla gott va de! Vi gick vidare till Round Midnight för vi skulle kolla om de hittat Karos jacka som hon blev av med i fredags, men tyvärr fanns den inte där :( Vi stannade en stund och tog en drink, eller jag gjorde de och dom tog varsin öl :P


Måndagen sov jag rätt länge, skypade med Pia, Oskar och Kevin :) Och senare även min fina man! :)
Pratade med syster också!! Gillar att vara ledig, man hinner ju prata lite mer med er då.
Sen åkte jag ner en sväng på stan, skulle kolla om jag kunde klippa mig och fixa mina naglar. Och de hade tid för båda, så de fick de bli! Naglarna är jag väl sådär nöjd med, men de duger om man kollar på avstånd :P
Billigt va de, betalade ungefär 50 dollar för båda vilket är typ 350 kr! Inte illa!
På kvällen blev det äntligen New Moon med Kathrin! Känns som vi väntat evigheter, såå bra den var, men blev lite besviken på slutet, men de kommer ju en ny snart :) Den längtar jag redan till, haha!


Idag blev de också lite sovmorgon, måste ju passa på :) Städade och tvättade lite på förmiddagen, plockade iordning lite här i mitt rum och så... Sen åkte jag ner på stan och mötte upp Sandra, vi gick en sväng på Pearl street först och sen åkte vi en sväng till 29th street mall. Jag köpte en liten present, men de e hemligt ;)
På kvällen skulle jag, Karo, Kathrin och Marie laga lite mat här hemma, så jag åkte och handlade lite till de på vägen hem... Vi lagade en kyckling grej som jag fått hos Pia ett par gånger, till de ris och en supergod sallad. Tjejerna tyckte de va supergott :) Hade även köpt banan och choklad som jag värmde i ugnen och såklart B&J till de!
Har tyvärr inga bilder från kvällen, vi hade Karos kamera, så måste sno dom från henne först :)


Imorgon ska jag åka och hämta Carro som jag flög till NY med, hon är här i Colorado med sin värdfamilj... Så hon ska sova hos mig så vi kan ha julaftonsmorgon tillsammans, ska bli såååå mysigt!

De har snöat lite här nu ikväll så de kanske blir en vit jul här också :)


Hoppas ni alla får en underbar jul! Tänker på er och saknar er sååå mycket...

Puss o Kram!


Förresten glömde ju säga att jag bokat LA nu, åker på söndag den 27e och stannar till den 2a, ska bli nice!!! Träffa Kaveh, ska bli så kul! :)


Kommentarer
Postat av: Malin i Chicago ;P

Heej! :) Hoppas du får en mysig julaftonsmorgon nu då, med lite sällskap ;)



Ja, jag längtar något grymt just nu, det är så nära! :) Äntligen! :)



Men din man stannar ju längre, det skulle jag önska att Daniel kunde med :( Lite tråkigt. Men jag klarar mig nog :)



Nyåret kommer tillbringas på hotell i centrala Chicago, 2 nätter, middag på restaurang och sen måste vi gå ner till piren för att se dm berömda fyrverkerierna ;)

Hur ska ditt nyår tillbringas? :)



Kram

2009-12-23 @ 16:09:23
URL: http://mittlivichicago.blogspot.com
Postat av: maria

så härliga bilder!!!=) vill önska dig en riktigt god jul! kramar maria!=)

2009-12-23 @ 23:54:29
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0