GOD JUL!


Nu är snart julafton slut för er där hemma...

Inatt har Carro, som jag flög till NY med, sovit här hos mig :) Hon är här i Colorado och firar jul med sin familj... Så jag va o hämtade henne igår.
De blev middag ute och sen bio, Did you hear about the Morhgans, ganska kul va den.
Vi skypade och pratade med Sverige både igårkväll och imorse. Och nu har vi färgat håret på mig, men de ser ut som jag vet inte vad, en konstig matt orange färg :P Va meningen att de skulle bli mörkrödbrunt, haha! Ska köpa ny färg sen så vi får färga om.
Vi ska ner på stan och äta jullunch på The Cheescake Factory, mumma! Sen ska jag skjutsa hem henne igen och då stannar jag nog där och äter middag med hela deras familj :) De bjöd mig igår när jag va där, gulligt tycker jag!


Saknar allt och alla där hemma nått enorm nu!
Jag Älskar Er, de hoppas jag att ni vet :)

PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack detsamma!

2009-12-25 @ 10:45:09
Postat av: Din

Jag älskar dig så det gör ont, det hoppas jag DU vet! God Jul älskling!

2009-12-25 @ 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0