En liten snabb uppdatering...


Då va de helg igen! Och min första helg som jag är helt ledig sen jag kom hit! Så nice, vet inte riktigt vad jag ska göra dock :P
Först va de tänkt att åka upp till bergen för snowboarding men känner att pengarna inte räcker till riktigt...

Igår jobbade jag först bara ett par timmar på morgonen och sen åkte jag till gymmet, joggade och faktiskt sprang en stund också på löpbandet ett tag... Märker faktiskt att jag kan springa en liten längre stund nu än när jag började, vilket är mycke nice! Sen åkte jag och käkade lunch på ett sallads ställe, himla gott! Känner att jag måste börja bli lite nyttig nu, har faktiskt inte en endaste godisgnutta här på rummet nu, och tänker inte köpa nått heller... På ett tag iallafall :P
Sen blev de jobb ett par timmar till på kvällen, mamman skulle iväg på nått möte så jag fick natta barnen... Gick väl ganska bra, fick muta dem med lite dvd tittande, haha! Lite lättare att ta på dem pyjamasar när de har nått att titta på! Sen ett par sagoböcker o sen somnade de faktiskt rätt snabbt, och jag lyckades faktiskt få dem att hjälpa till att städa undan i lekrummet innan vi gick och kollade på film så jag hade bara disken att ta hand om :)
Sen kunde jag lägga mig och kolla film :)

Idag har varit en ganska lugn dag, har tagit hand om tjejen på förmiddagen och på eftermiddagen...

Nu är klockan åtta och jag har nyss slutat jobba, har pratat med Kathrin o bestämt att de blir lite partaj ikväll så jag ska hoppa in i duschen nu så jag är klar sen... Vet inte om dom kan hämta upp mej eller inte, men hoppas de för jag vill inte köra ikväll...

Hoppas ni alla har haft en mysig fredagkväll trots att Tove åkte ur idol, skandal tycker jag!!! Vem ska nu vinna liksom?!


Puss på er!
Saknar er alla...


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! ja det är värkligen skandal att Tove åkte ut:( Hon va ju bäst. Idag ska vi nog till stan. Vi ska ha glögg fest ikväll så vi ska handla lite till det. Ha det bäst! puss och kram! =)

2009-12-05 @ 10:47:50
Postat av: Matilda

Det verkar som att du har det riktigt bra :) Kul att du är så flitig på att uppdatera... Här hemma har vi ämtligen kommit iordning i nya lägenheten och jag har bytt gym till Form - därmed fått en riktig nytändning till träningen. Verkar som att du ligger i lite du med :)

Massa kramar!

2009-12-05 @ 11:30:26
URL: http://mrantala.blogg.se/
Postat av: Pia

Synd att det inte blev nån snowboarding :( du får spara .... lätt ?;o)

2009-12-05 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0