Christmas Day


Min och Carros julafton blev ändå rätt bra, såå glad att jag fick tillbringa den med dig vännen!
Vi åkte ner och åt lunch, sååå gott! För mig blev det tomat och basilika pasta med kyckling och sen blåbärscheescake med vit chokladmousse :) Sen fick jag köpa en ny hårfärg för de såg verkligen hemskt ut, ska visa er blider senare, imorrn kanske... Men efter den andra färgningen ser de nu helt okej ut :)
Sen bar de av mot Golden, där Carros värdfamilj var. Vädret var piss, de hade slutat snöa men de blåste så mycket så snön verkligen yrde så vi fick ta de väldigt lugnt. När vi väl kom fram väntade en stor middag och många trevliga släktingar till dem. De blev lite kortspel och massa prat under kvällen. Eftersom vädret var så dåligt så frågade de om jag ville sova över och de tackade jag för, för jag hade inte velat köra hem. Carro och jag låg uppe länge och pratade om allt och inget.
Idag på juldagsförmiddagen blev de brunch tillsammans med alla som hade sovit där, vilket var typ 15 personer :) Sen blev det julklappsöppning vilket tog sin lilla tid, eftersom dom gör så att de delar ut varsitt paket till alla och sen öppnar man en i taget så alla kan se vad man får och från vem det är, mycket mysigt. De hade tilloch med hunnit fixa små presenter till mig, ett par örhängen, en handcreme och choklad! Så himla gulliga!
Sen runt tre tiden åkte jag hemåt, och nu har jag duschat och gjort mig iordning och ska åka till Karolina och hennes familj, de har bjudit över mig på middag :) Tur att de finns några normala snälla familjer liksom, haha!

Hoppas ni där hemma har de toppen! För jag har faktiskt haft en helt okej mysig jul ändå, trots att den tillbringades utan er... Så glad att de är så gästvänliga här :)

Puss o Kram från mig


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej vännen!! Skönt att du har det mysigt där borta och det finns trevliga familjer som tar hand om dig! :D Själv så är jag och Martin kvar hos mamma. Blev kvar här lite längre än vad som var tänkt. Men vi myser i snön istället! God fortsättning vännen! Många pussar & kramar

2009-12-26 @ 19:51:02
Postat av: Sabina

Ha det toppen i LA nu vännen!!! :D Puss

2009-12-26 @ 19:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0